About Us

Η Χαρά Χρυσικοπούλου-Καίσαρη και η Μαριάννα Σμπώκου δραστηριοποιούνται σαν ελεύθεροι επαγγελματίες στον χώρο της επικοινωνίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων.

Η Μαριάννα Σμπώκου, με βασικές σπουδές  σε Business Administration, μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία και επιτυχημένη σταδιοδρομία ως event manager σε μεγάλες εταιρίες είναι υπεύθυνη επικοινωνίας και PR του ξενοδοχείου Blue Palace, μέλος του ομίλου SbokosHotels.

Η Χαρά Χρυσικοπούλου–Καίσαρη είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής Αθηνών. Έχει εργαστεί αποκλειστικά στο χώρο της επικοινωνίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων σε μεγάλες εταιρίες δημοσίων σχέσεων.

Οι δρόμοι τους συναντήθηκαν επαγγελματικά κατά την διάρκεια της συνεργασίας τους  με μεγάλη εταιρία επικοινωνίας & δημοσίων σχέσεων. Έχοντας εργαστεί ατομικά και σε συνεργασία σε πλήθος  μεγάλων εκδηλώσεων και προγραμμάτων επικοινωνίας διαφορετικού αντικειμένου, εμπνεύστηκαν και το Μάιο του 2011 υλοποίησαν το πρώτο Taste The Fashion:

«Στις αρχές του 2011 έτυχε να γνωρίσουμε τα παιδιά που ζουν στο Σπίτι Φιλοξενίας του Χαμόγελου του Παιδιού στην Αρχαία Κόρινθο. Τα παιδιά μας κέρδισαν από την πρώτη στιγμή με το χαμόγελό τους, την αγάπη τους  για τη ζωή και για το Σύλλογο που τα απάλλαξε από το ιδιαίτερα προβληματικό και επικίνδυνο οικογενειακό τους περιβάλλον και  προβληματιστήκαμε πολύ σχετικά με τη δυσκολία  εξεύρεσης των απαιτούμενων πόρων για την καλυτέρευση των συνθηκών διαβίωσής τους, κυρίως λόγω των αντίξοων οικονομικών συνθηκών στις οποίες βρισκόταν και βρίσκεται η χώρα.

Έχοντας όμως από την εμπειρία μας στη διοργάνωση εκδηλώσεων την πεποίθηση ότι ο κόσμος  πάντα επικροτεί και εκτιμά κάτι πρωτότυπο και ευχάριστο και με δεδομένη την απήχηση που είχαν τη συγκεκριμένη στιγμή στη χώρα η μόδα και η γαστρονομία, σκεφτήκαμε να «παντρέψουμε» τους χώρους αυτούς για να δώσουμε στο κοινό την ευκαιρία να απολαύσει μια μοναδική εμπειρία και ταυτόχρονα τη χαρά της συνεισφοράς σε έναν πολύ σημαντικό σκοπό.

Η απήχηση που είχε το concept του Taste the Fashion και η εντυπωσιακή ανταπόκριση χορηγών, συντελεστών και κοινού, οδήγησε στην απόλυτη επιτυχία του και στην επιθυμία μας για την ετήσια διοργάνωση του, με απώτερο στόχο πάντα την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη.

Ελπίζουμε ότι όσο αντίξοες κι αν είναι οι συνθήκες θα συνεχίσουμε να έχουμε στο πλευρό μας τους ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή πίστεψαν και υποστήριξαν την ιδέα μας. Το Taste the Fashion είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.»

Advertisements